torsdag 22 augusti 2019

Information från Marlene

Hej alla barn och föräldrar i åk 2!
Jag har gjort mitt första försök att skriva ett inlägg på verksamhetsloggen på Schoolsoft. Det är där all information som gäller vår klass kommer att hamna framöver. Barnen kommer precis som i ettan att berätta om veckan på måndagar och jag kommer att skriva på tisdagar. Detta system är nytt för oss alla och jag ber att ni har lite tålamod med mig framöver och gärna uppmärksammar mig på om det är något jag missat!
Jag vill också informera om att jag på fredag skickar hem viktiga papper med eleverna gällande bland annat utvecklingssamtal.
Onsdagen den 4 september är det dags för färäldramöte. Vi startar kl. 18.30 i aulan och fortsätter därefter i vårat klassrum.
Ha en fortsatt trevlig vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Information 7/11

Hej! Imorgon åker barnen i klass 2 till Borgholms simhall för simundervisning. Robert Lövenklev kommer att följa med som simlärare. Vi åke...